راهنمای خرید

1– جستجو و انتخاب کالا در مدرن آفیس

برای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت مدرن آفیس، از سه روش می‏‌توانید استفاده کنید:

– استفاده از ابزار نوار جستجو (در صورتی که مدل یا برند مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده باشید)

در قسمت بالای صفحه‌های سایت یک ابزار جستجو وجود دارد و شما می‌‏توانید با تایپ نام یا بخشی از نام آن کالا در نوار جستجو ، به صورت مستقیم به سراغ محصول مورد نظر خود بروید.

– استفاده از بخش بندی گروه‌های کالا

زیر ابزار نوار جستجو ، گروه بندی کالا قرار دارد که  با قرار دادن نشان‏گر موس بر روی هر یک از آنها ، دسته بندی محصولات مرتبط آن گروه کالا نمایش داده می‌‏‏شود.

سپس با  کلیک کردن بر روی دسته بندی‏‏‌های کالا ، شما به صفحه‌ی جستجوی پیشرفته منتقل می‌شوید که می‌‏‏توانید بر اساس سازنده، نوع یا رنگ جستجوی خود را محدود کنید.

در مراحل بعدی، می‌‏‏توانید از ابزار جستجوی پیشرفته سایت استفاده کنید و با انتخاب ویژگی‌‏‏هایی که برای شما اهمیت بیشتری دارند در کنار محدود کردن دامنه قیمت کالا، کالای مطلوب خود را راحت‏‏‌تر انتخاب کنید.

– استفاده از ابزار دسترسی سریع

در نوار دسترسی سریع در صفحه اصلی سایت نیز می‌توانید روی گروه کالای موردنظر کلیک کنید تا به صفحه‌ی جستجوی پیشرفته منتقل شوید.

همچنین، بخش‌‏هایی در سایت شامل “جدیدترین‏‌ کالاها”، “محبوب‌ترین کالاها” و “پرفروش‏‌ترین‏‌ها” در نظر گرفته شده‌‏‏اند که بررسی محصولات در این بخش‏‏‌ها می‌‏تواند شما را در انتخاب کالای مورد نظرتان کمک نماید.

2- اضافه کردن کالا به سبد خرید

پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، با کلیک کردن بر روی گزینه اضافه به سبد خرید، وارد صفحه سبد خرید می‌‏شوید. اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید تا به صورت یک سفارش برای شما پردازش و ارسال شوند. لازم به ذکر است که اگر مبلغ مجموع کالاهای سفارش‌ شما بیشتر از سی صد هزار تومان شود، در تهران مشمول تحویل رایگان مدرن آفیس خواهد شد. در این مرحله وارد کردن کدتخفیف جهت رایگان شدن سفارش الزامی است .

3- نهایی کردن خرید

پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، باید سفارش خود را طی 4 مرحله زیر تکمیل و نهایی کنید:

1) ورود به مدرن آفیس

2) اطلاعات ارسال سفارش

3) بازبینی سفارش

4) اطلاعات پرداخت.

اگر بدون وارد شدن در سایت کالاهای موردنظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله “ورود به مدرن آفیس” با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت ‏‌شوید. اگر قبلاً حساب کاربری در مدرن آفیس نداشته‌اید می‌‏‏توانید به راحتی در چند ثانیه تنها با وارد کردن شماره تلفن خود و دریافت کد تایید ، ابتدا عضو سایت شده و سپس سبد خرید خود را ثبت کنید.

-نکته!!

  • شرایط پرداخت در محل : متاسفانه به دلیل شیوع کرونا کلیه پرداختهای وب سایت به صورت واریز به حساب(کارت به کارت و شبا ) یا پرداخت آنلاین از درگاه وبسایت می باشد .
  • در صورت انتخاب شرایط پرداخت در محل کارشناسان ما با شما تماس گرفته و لینک پرداخت را برای شما ارسال میکنند . تا قبل دریافت دریافت کالا مبلغ را واریز کنید و رسید را به همکار پیک ما نشان دهید .

سپس با طی مراحل بعدی، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد.

4- کاربران خرید عمده

این بخش از سایت جهت خریداران عمده لوازم تحریر و همکاران محترم می باشد . ما در سایت مدرن آفیس شرایطی را فراهم کردیم که همکاران محترم در سراسر کشور جهت خرید عمده با اطمینان خاطر خرید خود را انجام داده و سفارش خود را در اسرع وقت با کمترین هزینه در محل کار یا شهر خود تحویل بگیرند . تمام مزایای سایت برای خریداران عمده نیز لحاظ میشود و آنها نیز دارای ضمانت قیمت و کیفیت و شرایط پرداخت متنوع هستند . با این سیستم فروش همکاران ما میتوانند مقدار زیادی هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی کنند . ما به شما این اطمینان خاطر را میدهیم .

5- قیمتهای سایت

اکثر کالاهای موجود در وب سایت فروشگاه مدرن آفیس قابلیت خرید عمده را نیز دارا هستند و شما میتوانید با ثبت نام به عنوان خریدار عمده دو قیمت خرید عمده و تکی را در سایت و در جعبه قیمت گذاری مشاهده کنید . در کنار قیمت فروش عمده محدودیت کمترین سفارش جهت خرید عمده به شکل یک عدد انگلیسی نشان داده میشود . که با رعایت تعداد درج شده در سفارش سیستم به صورت خود کار قیمت عمده را برای شما لحاظ میکند . در صورت انتخاب تعداد کمتر از تعداد درج شده قیمت به حالت قبل و قیمت تک فروشی بازمیگردد .

6-ارسال و پیگیری

بعد از ثبت سفارش همکاران ما سفارش شما را در اسرع وقت بررسی کرده و در صورت نداشتن مشکل سفارش بین 24 تا 72 ساعت به دست شما میرسد . در حال حاضر امکان انتخاب ساعت تحویل از طرف خریداران محترم امکان پذیر نیست . برای همین همکاران جهت هماهنگی ارسال با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام میدهند .

-مشتریان عزیز جهت پیگیری سفارش خود می توانند از ساعت 10 الی 20 روزهای کاری با شماره پشتیبانی سایت تماس بگیرند .

7-پرداخت شرایطی

شرکتهای بزرگ و سازمانها محترم میتوانند با عقد یک قرار داد از شرایط پرداخت مدت دار استفاده کنند . مدرن آفیس همواره کنار شماست تا در کار خود کم و کثری نداشته باشید .